Esa palasi kotiin! Ihan ovelle asti!

Minä: Ooohh!! Vihdoinkin!
Postimies. Oletko sä odottanut sitä?
Minä: Oooh. Hieman.

Itse asiassa Esa oli käynyt ovella jo eilen, mutta olin juuri silloin käymässä koululla. Nyt setä oikein soitti ja sanoi, että täällä olisi posti tulossa, oletko kotona. Totta kai olen kotona, kun olen tämän viikon perunut oikein maailmanlaajuisesti. Onneksi siitä huolimatta sentään posti kulkee.

Minäpä arvasin, mikä Esalla oli hätänä. Vähän noloakin kyllä. Just tällaisille ne nauraa kahvihuoneissa ja tupakkapaikoilla. Niin kuin minä olen rakkaintani hoitanut ja imuroinutkin usein, niin näin kävi.

"Laptop auto suhtdowns. Customer says that it overheats."
"cpu-fan completely blocked by dirt -> no cooling possible; fan cleaned; heavy load test stable."

Olen siis ollut huono äiti, mutta aion imuroida Esaa entistä kiivaammin jatkossa ja laittaa aina kannen kiinni, kun en käytä Esaa. Mitähän muuta asialle voisi tehdä? Nyt Esa pötköttää tuolla sängyssä. En uskalla käynnistää ennen kuin se on vähän lämmennyt. Tuli ulkoa, niin on kylmä. Kyllä se ihan sama Esa on. Sentään tunnistan.

Sain juuri parahiksi valmiiksi myös kattavan naamatutkimuksen. Tulokset.