10:45 Lisätty muumivarkaus alkuperäisen merkinnän alapuolelle.

Olen löytänyt paikkani tästä kodista. Istun olohuoneen sohvan kulmalla tyynyjen keskellä. Esa on pienellä pyörillä kulkevalla pöydällä, jonka saa muotonsa ansiosta sohvan kulmasta melkein syliin asti. Huraa ergonomia!

Heppu kävi kovistelemassa Terminator-tyyliin "Talk to my hand!" ja katosi kylpyhuoneeseen.

Niin, olin maalailemassa idyllistä kuvaa siitä, kuinka istuskelen aamuisin sohvan kulmalla tyynyjen keskellä ja tulen iloiseksi, kun olen jo muutamana aamuna kuullut tähän talitiaisen kevättä enteilevää sirkutusta.

Mitä?! Luoja nähköön! Onko talitiainen englanniksi great tit?!

32956.jpg


PS. Lisäsin eilen tähtikarttapohjaista itsetutkiskelua Herkku Fact Fileen.


10:45 Nappasin muumin!

Sinikalta

1. Julkaise omassa blogissasi koko lista yhdessä näiden ohjeiden kanssa.
2. Lihavoi ne väitteet, jotka ovat voimassa sinun kohdallasi.
3. Lisää loppuun väite, joka pätee sinuun.
4. Seuraavan osallistujan löydät tämän kirjoituksen kommenttilaatikosta.

1. Punainen on lempivärini.
2. Omista auton.
3. Minulla on kissa.
4. Seuraan Emmerdalea.
5. Kykenen juomaan litran appelsiinimehua 15 minuutissa.
6. Sain töitä!
7. Conan O'Brien ärsyttää minua.
8. Olen aamu-uninen.
9. Rakastan suklaata ja salmiakkia.
10. Havukasvit ovat kauniita.
11. En osaa rullaluistella.
12. Näen kummallisia unia.
13. Vihreä on lempivärini.
14. Leivon usein pannukakkuja.

Seuraava "meemittäjä" voi ilmoittautua siis kommenttilaatikossa.