Jessus! Tarkoitus oli mennä koulusta suoraan ruokakauppaan, mutta ei tuolla tarkene! Pakko oli tulla kotiin välillä, koska syväjäädyin jo tuolla pienellä matkalla. Olen kyllä niin pahalla päällä, että luulisi tämän kiehunnan ihmistä lämmittävän, mutta ei. Ei sekään!

On olemassa kaksi ihmistä, joista minä en ole kumpikaan. Olen se kolmas. Nämä kaksi ihmistä eivät vain yksinkertaisesti puhu samaa kieltä, kun on asia, josta pitäisi sopia. Kun toinen on käsityksessä, että asia on nimenomaisesti sovittu, toinen on mielestään vain puhunut asiasta, muttei vielä sopinut mitään - jos, ehkä. Milloin mihinkin suuntaan. Ja minä olen se kolmas, joka saa aina yhden version ja tietysti aina sen väärän. Enkä ota opikseni sen vertaa, että varmistaisin aina kaiken vielä itse vähintään kerran.

Kirosanojen kirosana!! "#¤%&#