Sarppa haastoi kertomaan, mitä minulla tällä hetkellä on päälläni ja haastamaan viisi muuta kertomaan oman vaatetilanteensa sillä hetkellä.

Tällä hetkellä minulla on päälläni:
- aniliininpunaiset sukat
- punaiset jazz-trikoot
- punainen pitkähihainen pusero, jossa on Millennium -printti.
Paita on kotipaita, hepun entinen

Haastan Sukulaissielun vastaamaan blogini kommenttilaatikkoon. :)


En voi kehua saaneeni paljoakaan aikaiseksi sitten edellisen merkintäni. Muokkasin hieman blogin sivupalkkia. Pesin sen taikinakulhon, mistä puhuin. Samassa meni kattila ja kourallinen aterimia.

Olen edelleen sitä mieltä, että pienempikin asunto riittäisi. Heppu oli makuuhuoneessa päiväunilla, minä työhuoneessa tietokoneen ääressä. Heppu ilmoitti heräämisestään soittamalla hälytyssoiton puhelimeeni. Pohjoissiipi kutsuu!

Olen myös huomannut, että kotosalla tulee nykyisin käveltyä ehkä noin kolme kertaa aiempaa enemmän - jos laskisimme matkan esimerkiksi kilometreinä. Koska haahuilen ympäriinsä omassa maailmoissani unohtaen minne olen menossa, hyötyliikunnan määrä kasvaa entisestään. Siitä ötökän riemusta puhumattakaan.

Haluaisin laittaa tähän loppuun pari lennokasta oravakuvaa viime kesältä:

o09.jpgo07.jpg