Nyt on niin paljon hurahdusta ilmassa, ettei meinaa eteensä nähdä!

Maalatkaa eteenne kuva sinne tänne sinkoilevasta, tohkeissaan hyppelevästä ja innoissaan pulputtavasta Herkusta, niin saatatte päästä tunnelmaan. Kun ei tiedä edes, mistä alkaisi!

Sain sen sivupohjablogin pystyyn - Herkun Sivupohjat. Siellä on jo ensimmäinen sivupohja tarjolla. Ideoita on niin paljon, että silmissä vain vilisee. Teen edelleen myös yksilöllisiä sivupohjia, kun vain pyytää. Ne eivät tule koskaan yleiseen jakoon.

No sitten toiseen asiaan. Sain kuuman BookCrossing -vihjeen. Mahdollisuus olisi käydä etsimässä omaksi eräs äskettäin lukemani kirja. Kyllä polttelee! Pitäisi vain lähteä bussilla seikkailemaan. Olen vähän vältellyt tuota BookCrossingia, koska sitä hurahduksen määrää ei voi edes kuvitella, mikä siitäkin syntyy, jos nyt pikkurillini sille annan.

Kaikista huimin juttu on se, että heppu tuli aamulla tähän kylkeen kyselemään, että missä ompelisin, jos minulla olisi ompelukone. Olin keskittynyt koodailuun ja meinasin jo hermostua, että mitäs kyselyä tämä nyt sitten on. Hyi minua, pyysin kyllä jo monesti anteeksi. Nimittäin heppu on sitä mieltä, että kyllä minun pitäisi sellainen ompelukone saada! En voi uskoa tätä todeksi, mutta huomenna ollaan menossa katsomaan ompelukoneita! OMG!

Minulla oli eilen kunnianhimoinen ajatus hoitaa tänään rästitöitä pois alta. Luuletteko, että onnistuu? Juu, en luule minäkään. Olin eilen yöllä nukkumaan mennessänikin jo ihan tulessa pelkästään erilaisista visioista lähinnä sivupohjia koskien. Jo hyvän aikaa nukkunut heppu totesikin, että taisi jäädä vielä virtaa naiseen, kun hyppelehdin sänkyyn.

Minä: Niin jäi! Mihinkähän sen purkaisi..? Villiin s-ksiin!
Heppu unisena naureskellen: Tarkista faktat. Error.
Minä ravistelen heppua kokeeksi: Joo, ei näköjään tänään.

:D