Jos olen pitkän aikaa harmitellut kaiken maailman unihäiriöitä, niin nyt on parina yönä ainoa unihäiriö ollut aamulla soiva herätys. Vaikka näin yöllä vähän painajaisia, on silti sellainen olo, että olen oikeasti nukkunut. Aika kiva juttu!

Eilen otti hermoon. Pienet jutut, tietenkin. Heppu ei tajuu! Olin tässä hepun koneen äärellä jakanut ihanat lehteni kahteen pinoon sen mukaan, kummat olen selaillut läpi skannausmielessä. Seuraavaksi löysin lehdet sohvalta yhdessä pinossa. Mur!
Puolustus: Olivat tiellä.
Vastaväite: Olisivat ne siinä sohvallakin voineet olla kahdessa pinossa.

Seuraavaksi räpsitään laitteita kiinni nenäni edestä. Ensin tietokone ja seuraavaksi televisio, kyselemättä! Olisin hepun jälkeen jatkanut vielä skannausta ja olisin myöskin katsonut vielä seuraavan ohjelman Shieldin jälkeen.
Puolustus: Olisit sanonut! x 2
Vastaväite: Olisit kysynyt! x 2

Kun tietokone sammutettiin, olin pesemässä meikkejä, enkä voinut arvata, että heppu sillä aikaa päättää sammuttaa koneen. Heppu itse tiesi aikovansa sammuttaa koneen, joten hänenhän se olisi pitänyt kysyä. Niin kerta! Televisio taas meni kiinni niin nopeasti, etten tyrmistykseltäni ehtinyt sanoa mitään.
Puolustus: Saahan ne nopeasti uudestaan auki!
Vastaväite:  Se ei ollut asian ydin, vaan huomaavaisuus! Ja sama temppu kahdesti peräkkäin.

Ja sitten minua ärsytti, kun niin pieni asia ärsytti. Hohhoijaa. :D