Huhhuijaa! Yksi jännitysnäytelmä on ohi. Mahduin nimittäin hääpukuuni, kun kävin äsken sovittamassa. Ei tullut talvella otettua mittoja silloisesta uumasta ja vaakaa en ole nähnyt sitten viime vuoden, joten pientä arvailua on ilmassa ollut. Pikkuisen joutuu jopa sieltä täältä nipistelemään saumaa sisäänkin.

Tästä intoutuneena ostin heti stracciatella-jäätelöpallon. :D Ihan niin kuin en olisi jäätelöä tänä kesänä vetänyt mielin määrin. Olen muuten sitä mieltä, että pakastealtaiden jäätelöistä paras on Domino.

Sain hoidetuksi pari muutakin asiaa tuossa samalla reissulla, että eipä ole tänäänkään ehtinyt toimettomana pyörimään. Ajattelin tänään jatkaa eilen hyvin alkanutta referointia, muuta kamalan akuuttia ei kai olekaan.

Tässä kun on tullut silmäiltyä nyt noita vuoden takaisia blogimerkintöjä, niin äkkiseltään saattaisi luulla minun kiertäneen elämässäni kehää.

Tasan vuosi sitten olen todennut muun muassa seuraavaa: 'Olipa sitten kuinka kivaa tahansa, niin kyllä tuo töissä käyminen käy työstä'. Opintojen kanssa on myös sama meininki. Hyväksilukuanomusta olen tuolloinkin rustannut kuin lottokuponkia ikään. Silloinen anomus meni läpi ja paras olisi mennä tämänkin syksyn selitykset. Hepun viesteistä olen tuolloin saanut yhtä vähän tolkkua kuin tänäkin päivänä. Vuosi sitten on liikuttu Raamatun aiheissa: 'Olet oikeani lailla norsunaaraan arkissa, jossa omistan kärsän...'.

Heppu soitti juuri äsken ja kirjoitanpa tämän merkinnän jälkeen senkin dialogin tuonne Parisuhdearkeen. Vanhassa blogissa puhutaan Herbaariosta, joka oli kotisivuni ennen blogeja, mutta Parisuhdearki on siirretty sieltä kokonaisuudessaan tänne.

Jos haluatte katsella kauniita suomalaisia valokuvia, on muun muassa Rebekan Flickr oikea osoite. Olen hänen kuviaan saanut käyttää sivupohjiin.