Hestialta sain konsonantin S.

Kommentoi tähän entryyn ja minä annan sinulle kirjaimen. Kirjoita journaliisi kymmenen sanaa, jotka alkavat sillä kirjaimella ja lisää mukaan selostus, mitä kyseinen sana merkitsee sinulle ja miksi.

Seurustelujuominen
En tykkää voimakkaasta humalatilasta, mutta hyvässä seurassa lasillinen tai kaksi voi olla todellinen nautinto.
Saavutus
Olen saavuttanut elämässäni enemmän kuin olen osannut toivoa. Elän nyt sitä elämää, josta etäisesti haaveilin joskus vuosia sitten. Tie on ollut pitkä, mutta antoisa. Tästä jatketaan!
Sosiaalinen pääoma
Asia, josta olen lukenut paljon, jonka kartuttamiseen panostan omassa elämässäni ja jonka kartuttamisessa autan ihmisiä työssäni.
Satula
Kaipaan ratsastusharrastustani kovasti. Erityisesti syksyiset maastot sytyttävät hingun päästä taas satulaan. Moottoripyörän satula on sekin tullut tutuksi.
Syksy
Haikeus lyhyestä kesästä, mutta silti lempivuodenaikani. Kauneus ja tunnelmallisuus ovat vuosi toisensa jälkeen ihan omaa luokkaansa.
Seurallisuus
Olen valtaosan elämästäni pitänyt itseäni seurallisena. Nykyisin olen siinä käsityksessä, että olen kovin valikoivasti seurallinen. Se on kausiluontoisempaa ja liittyy kai ihan yleiseen jaksamiseen. Heppu on minua paljon seurallisempi.
Sienet
Pidän sienistä. Lapsuuden mökkiaikojen muisto - sienestettiin ja syötiin paljon. Valitettavasti en tajua sienistä enää mitään, en niiden poimimisesta enkä valmistamisesta. Ehkä joskus vielä!
Sinuttelu
En sinuttele kovin herkästi, jos kyseessä on selvästi itseäni vanhempi henkilö, jota en tunne. Etenkään töissä, mutten muutenkaan. Joissain tilanteissa sinuttelu särähtää kunnolla korvaan.
Suunnittelu
Suunnitteleminen ja ideointi on jotain, mikä tapahtuu minussa luonnostaan jatkuvana virtana. Hallitsen hyvin kokonaisuuksia ja minulla on luovaa ongelmanratkaisukykyä, mikä on suunnittelussa oleellista. Toivon, että suunnittelu olisi aina jonkinlainen osa työtehtäviäni ja virkojani.
Stressi
Iso osa elämääni lapsuudesta saakka. Etsin työkaluja asian kanssa elämiseen ja olen joitain jo löytänytkin. Opettelen olemaan armeliaampi itselleni.