Saakelin saakeli. Kismittää. Tänään oli löydettävä laadukkaat, olkaimettomat rintaliivit. Siis ihan pakko. Kävin parissa erikoisliikkeessä, joissa molemmissa minua palveli nuori naishenkilö.

Ensimmäisessä liikkeessä oli aivan ihanaa palvelua. Rento ja huumorintajuinen myyjä, joka suhtautui juuri sopivalla antaumuksella rintaliivihätääni. Valitettavasti sopivia liivejä ei kovasta yrityksestä huolimatta löytynyt. Toisestakin liikkeessä löytyi palvelua, mutta jotenkin nokkavaa ja tylyä. Vahinko, että juuri tuo myyjän tinttara oli hemmetin asiantunteva ja onnistui pelastamaan minut pulasta. Olin hyvin vähällä lähteä putiikista, mutta kun kerrankin näpissä oli olkaimettomat liivit, joihin saatoin luottaa ja tarve oli akuutti, niin nielaisin ärtymykseni. Samalla lakkasin ajattelemasta rahan arvoa ja maksoin vain.

Hepulla oli kertynyt aamupäivän aikana niin paljon asiaa, että keittiön pöydällä odotti mielenkiintoisessa asetelmassa (imitoi merta) muistitikku (imitoi pullopostia), jonka ymmärsin sitten liittää koneeseen ja sieltä löytyi monen kohdan lista. Tätä edelsi hyvin hämärä tekstiviesti, kun olin vielä töissä. Kaikenlaista!

Tasan vuosi sitten löytyi kotoa kuitenkin vielä isompi yllätys hepun jäljiltä. Siitä olen kirjoittanut blogiin otsikolla Kalsarimies ylösalaisin ruudulla. Saman päivän illassa olen todennut päivän oikein hyväksi. Olin saanut muun muassa mieluisaa postia, kuten tänäänkin! Kiitos Hestialle!

Photo Fridayn haaste olisi tänään Silver, Illustration Fridayn aiheena Safe.