No saatana! Tarkkaavaisimmat lukijat ovat varmasti huomanneet, että olen ollut jonkunmoisessa flunssassa jo ikuisuudelta tuntuvan ajan. Nyt olen kuitenkin päässyt ihan uudelle tasolle tässä sairastamisessa.

Luulin katsokaas tartuttaneeni hepun flunssallani, kun heppu sai äskettäin ihan kunnon oireet kurkkukipuineen. Se olikin niin päin, että minulla oli joku flunssa light ja sen päälle sain nyt vielä hepun tuhdimman version. Nyt löytyy vaivoissa räkätaudista kurkkukipuun meikäläiselläkin.

Koska tilanne korpeaa hullun lailla, asetuin uhossani täyteen vastarintaan. Kun äsken kävin pakollisilla asioilla ulkomaailmassa, ostin oikein mehujään! Söin sen kotimatkalla ja se muuten auttoi hetkeksi. Nautintokin oli pidempi, kun ei ole helteitä sulattamassa jäätelöä käsiin.

Huomenna pitäisi esitelmöidä ihmismassojen edessä. Kiva puhista, kähistä ja läähättää siellä. Sniiiiisk ähhh sniiisk ähh sniiiisk ähhh. Normaalisti minulla on kuuluva ääni, mutta huomenna lienee tarjolla pelkkää pihinää. Onnittelen kuulijoita jo etukäteen. Ei minulla kyllä mitään fiksua sanottavaa olisi ollutkaan.