Heppu haaveilee ostavansa luksusruokia.
Heppu: Ostan puna-ahventa ja kamelin nutturaa..
Minä: Nutturaa! :D Mikä on kamelin nuttura? :D
Heppu: No se juttu, mikä sillä on.. *viittoo kyttyrää omaan selkäänsä*
Minä: Kyttyrä! :D

Televisiossa mainostetaan uutta eläinohjelmaa, jossa hylätyt eläimet etsivät kotia. Olen sanomassa ihan kiusallani jotain siihen viittaavaa, että tiedä mitä ihania sieltä meille löytyy. En ehdi löytää sanoja, kun heppu jyrähtää: Sinä et sitten tuota katso!

Minä: Söisitkö oikeesti kamelia?
Heppu: No kyllä ihmiset syö kamelia!
Minä kauhuissani: No eikä syö!!
Heppu: No varmaan on Sokkarillakin...
Minä: EI VOI OLLA!!
Heppu: Ei ku se olikin strutsia...
Minä: :D :D :D

Minä: Tää Dr. Phil on tylsä... (morsianten laihduttamisesta)
Heppu: Eihän?! Nytkö vasta ekaa kertaa huomaat, että Dr. Philissä on tylsä jakso?! Onneksi olkoon!!
Minä: Hmph..