En enää malttanut olla väsäämättä itselleni Joharin ikkunaa, kun Kauraltakin löysin sellaisen. Kriisin Joharin bongasin jo joitain aikoja sitten ja hän oli hurjennut virittämään myös Noharin. Olen tehnyt Joharia joskus pari vuotta sitten paperilla. Olisi hauska löytää se ja vertailla nykyisiin näkemyksiini.

Lomalla saa myös muumeilla ja meemeillä!

Silloin ennen ja nyt -meemi
via Kermakisu

10 vuotta sitten minä...
1. tein töitä lasten parissa.
2. asuin avoliitossa.
3. olin mukana synnytyksessä.

5 vuotta sitten minä...
1. vaihdoin kaupunkia.
2. kirjoitin reaalin.
3. elin menevää, vaeltavaa elämää.

3 vuotta sitten minä...
1. harrastin runsaasti liikuntaa.
2. olin mukavassa työpaikassa.
3. luin valtavat määrät kirjoja.

1 vuosi sitten minä...
1. olin työharjoittelussa.
2. olin hieman hakusessa parisuhteen suhteen.
3. olin aika väsyksissä.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen muuttanut avoliittoon.
2. olen tuskastellut opintojen kanssa.
3. olen aloittanut ison prosessin.

Eilen minä...
1. tein hepulle ruokaa.
2. katsoin Tyttären talossa -elokuvan.
3. kävin hierojalla.

Tänään minä...
1. kävin palauttamassa yhden koulutyön.
2. imuroin viimein olohuoneen.
3. askartelin sivupohjien parissa.

Huomenna...
1. tapaan vanhan kaverini kahvin äärellä.
2. katson Tyttö ja helmikorvakoru -elokuvan.
3. leivon pannukakun.

Ensi viikolla...
1. palaan hieman levänneenä töihin.
2. lomailen jälleen pääsiäisen merkeissä.
3. suoritan viimeisen kirjatentin.

Loppuvuoden tavoitteenani on...
1. saada opinnot kasaan.
2. saada mahdollisimman paljon sijaisuuuksia.
3. vaihtaa siviilisäätyä.