Huomaa, että olen lomalla. Ei ehdi blogiinkaan kirjoitella.

Eilinen meni vähän sumussakin, koska olin unohtanut ostaa lääkkeet ja olin siis maanantain ilman. En jaksanut enää lähteä apteekkiin, joten ratkaisuni oli kärsiä mahdolliset seuraukset. Siinäpähän kärsin ja huimasikin oikein antaumuksella. Siitä huolimatta eiliseen päivään kuului käräjäoikeudessa piipahtaminen ja muutakin menoa. Kun pääsin kotiin, keikahdin viinirypäleiden ja Polvan kanssa sänkyyn ja seuraavan kerran heräilin sitten puoli kahdeksan jälkeen illalla.

Eilinen huonovointisuus sai kyllä lisämaustetta myös flunssasta, joka mitä ilmeisimmin on päättänyt iskeä lomalaiseen. Kurkku on kipeä, päätä jomottaa. No, kyllä se perjantaiksi on ohi, koska silloinhan olen taas töissä.

Ystäväkirjani kysymyksiä vielä lopuksi.

Mistä sellaisia heppuja löytää?
Samalla tavalla kuin olen löytänyt monta uutta kaveria tällä tavalla netissä höpötellessäni. Ei ollut tarkoitus ihastua, mutta kun kasvokkain kohdattiin, niin sitä ei voinutkaan välttää. ;)

Missä tilanteessa joutuisit lopettamaan bloggaamisen?

Ööö.. jos Internet lopetettaisiin. :D