Eilinen meni hienosti kautta linjan. Olen taas vähän viisaampi ja muutaman kokemuksen rikkaampi. Ehdin pari kertaa käydä kotona kääntymässä päivän aikana, lähinnä syömässä. Aikaistin kello viiden tapaamista puolella tunnilla ja viimeisessä tapaamisessa hujahtikin yli kahdeksan. En kastunut kertaakaan ja kaikki sujui muutenkin.

Illalla väsytti, mutta yöunien jälkeen huomaa, kuinka eilinen päivä kuitenkin toi energiaa. Tuntuu hyvältä saada aikaiseksi, ottaa askelia eteenpäin ja mielikin on rauhallisempi taas, kun on päätöksiä tehty. Mielenrauhasta voisi päätellä, että olen tehnyt oikeita ratkaisuja.

Tekeminen ei tietenkään loppunut eiliseen. Tänään tehdään töitä ja opintoja kotona, pari aikaa on varattu toisaalle ikään kuin hemmottelumielessä. Kampaaja tuossa päivällä ja illemmalla jumppa, jos ei ihmeitä tapahdu.

Merkinnät täällä blogissa ovat nyt olleet vähän tällaisia tekemisten listaamisia. Kun on paljon puuhaa, keskittymistä ja muistamista vaativaa järjestelyä, on minulle kovin tyypillistä jäsennellä ajatuksia näin. Mitä olen tehnyt, mitä täytyy muistaa, minne olen menossa. Listaa, listaa, listaa.

Triviaa. Minulla on päivämäärien suhteen aika hyvä muisti. Saatan muistaa jopa ala-asteen ajoilta kavereideni syntymäpäiviä. Tämä tuli mieleen siitä, että minulla on ollut kesyrotta, joka syntyi tähän maailmaan päivälleen kaksitoista vuotta sitten. Se oli oikein kiva rotta ja sai liudan lapsia seuraavan vuoden huhtikuussa. Neljästoista päivä, jos tarkkoja ollaan. Olin todistamassa, kun pullahtivat maailmaan. Lapsukaiset menivät etupäässä tutuille ihmisille ja saavuttivat rottamaailmassa kovin kunnioitettavia ikiä.

Ihanat Naiset -blogi sai eilen uuden kirjoittajan ja keskustelu käy kommenttilaatikoissa vilkkaana. Syvällisempää tarjontaa tällä hetkellä siis ennemminkin siellä suunnassa kuin täällä varsinaisessa Herkkulassa. Söpöjä asioita päivään voi käydä tankkaamassa Cute Overloadista.

Vuosi sitten olen kirjoittanut otsikolla Tädiltä tulee pelkkää sössönsöötä. Voimmekin kysyä, onko mikään muuttunut! :D