Olin yöllä puhunut unissani. Heppu ei muistanut koko avautumistani, mutta muisti sen jollain tavalla liittyneen töihini, eli olin unessa ilmeisesti töissä. Se taas ei ole mikään ihme, olen ollut hieman stressaantunut viime aikoina useamman asian summasta.

Harmi, ettei heppu muista varsinaista asiaa, mutta topakasti olin aloittanut, että "Itse asiassa..." ja päättänyt "...eikä minua edes kiinnosta!". Joku on ilmeisesti saanut ihan huippuluokan asiakaspalvelua. :D

Haluaisin kiivaasti tietää, mikä ei ole kiinnostanut, koska sellaista oloa koen tuntevani harvoin. Olen pääsääntöisesti hyvinkin kiinnostunut asiakkaiden asioista, vaikka kärsivällisyyttä koetellaan toistuvasti ja rautalankaa tahtoo välillä kulua rullatolkulla. Sitä paremmalta toki tuntuu, kun yhteisymmärrys löytyy ja huomaa oikeasti voivansa olla avuksi.